2008-12-21

Just to hear you sing it out

For iväg med Julia till växjö denna morgon. Roliga var att ingen av oss hade börjat med julklapps handlen överhuvudtaget, our ases was saved. Min bästa julklapp detta år lär bli skinnjackan från Carlings, efter mycket om och men. Tror jag behöver fundera på att arbeta med min beslutsångest, den är väldrigt irriterande ibland. Som tur är, är jag inte själv om det problemet. Julia spenderade en tid inuti en provhytt på mokni, en väldigt lång tid... Men man måste vara säker på sin sak, annars kastar man bara pengarna i sjön. Är bara Stinas och Saras julkapp som saknas nu, känns för jäkla bra vill jag lova. Bestämmde oss för att dra en resa till, efter jul, då fickorna börjar fyllas igen (A) Har gått och blivit föräklskad i ännu ett par BikBok jeans, ett par gåra leo nämligen. Tänkte plåta dom, nu när mobilkameran fungerar som den ska, men hade lite för brottom för det. Lär säkert inköpas tillsammans med ett par grymma skor, är en hejare på att spendera, men vem är inte det liksom?
Ska vila ljumsken och fötterna framför Erik &Mackan, imorgon ska jag röra på mig.
Nice life to ya all




Jeansen liknar hennes, fast ljusare grå och antagligen billigare


Inga kommentarer: