2008-12-06

Ja men puss på dig

Herregud, jag får ju inte glömma bort fredags kvällen. Hittade Svalliden bussen, och gick halva vägen med väldigt tung packning hem till Jullanpullan. Tvningade på henne pangkakor med grädde, och hemmgjord sylt, som inte var gjord hemma hos henne. Ritkigt gott, fortsatte kvällen åt det nyttiga hållet, men dipp, grönsaker och frukt. Fast jag bröt trenden med choklad och en Malaco Truly påse. Som toppen av hälso kvällen kladda vi på en ansiktsmask, fast min fastna för det mesta i håret. Kvällen slutade med att jag blev glad över att Robin åkte ut, och Julia blev lite smått ledsen. Men vi har utsätt Kevin till vinnare efter att vi släppt låss till hans "Living la vida loca"
Tabben för idag; Summe lämnade plattången i Vallhalla, tror ni jag kommer ihåg den?




1 kommentar:

Anonym sa...

puss<3