2008-12-19

När kommer tomten? Snart kommer tomten

Okej, jag spenderade min första timme av jullovet till att vara utlåst i över 1 timme. Ingen bra start jag vet, men dagen kändes ändån ganska lyckad. Fick mysigt fika av våra one and only mentorer. Linn lyckades tyvärr inte få Stefan att sjunga. Åt äcklig deg gröt till lunch, medans Tobbe satt och komenterade hur Linn pratade, som vanligt. Tyvärr är det bara han ,på ett ungefär, som stör sig. Stackars pojk, är inte alltid lätt här i världen. Julia kom i all hast och lämna över påskägg i choklad, eller jul kulor? Martin hade iallfall det rätta svaret. Satt sedan och andades in kvav luft under en ES konsert- SAS är hundra gånger bättre, Emma och jag är STORA fan av dom. Slutade med ett volleyboll spel mellan lärare och elever och roligare komentator får man nog leta efter, POWER PÅ JOELS PAPPA.
Hade även en jullåt på repat med Lines vackara röst, jag sjöng fel och den meningen fastna i mitt huvud för resten av dagen: När, var och hur kommer tomten...
Ska försöka att inte göra någon nytta för resten av kvällen, tufft med träningar.
Nice life to ya all




Lagom gammal, och lagom freakshow. Snälla döda mig inte (A)

Inga kommentarer: