2008-12-29

Ojoj, det kryllar av 91/92or på träningen

Jag är icke sjuk längre, men jag sitter fortfarande och andas genom munen. Nässprayet är på ingång som tur är, min mun känns lite för sandpapprig. Summe ringer och stressar upp sig inför nyår, jag säger då det, planering gör bara allt så mycket stressigare. Fast jag har iochförsig inte hittat något inför det än, kanske är min tur att börja stressa lite. Julia och jag ska iallfall dra en drive till Växjö igen, turen är på min sida. Fortfarande smått sur för att jag missade ditriktsträningen, men får bli nevös inför nesta istället.
Dagen bestod av dammtussar och lite mera dam. Storsätda mitt rum, med viss hjälp från mamma. Är glad att jag inte är dammalergiker, för i så fall vore jag död för länge sen.
Ska fortsätta min spännande kväll med en film, kanske en disney, kanske inte. I'm a big fat noerd



borde gå lite oftare...

Inga kommentarer: