2009-01-22

All that shit is gone

Denna dag har bestått av så mycket skratt, att jag inte kan räkna upp allt. Dom "stora" komentarerna lyder så här:
Line: Vafan, säkert fordon som varit här inne och vänt till! (vi va i klassrummet ca 10 minuter innan och det såg exakt lika dant ut)
Linn: Tetra betyder iallafall 4! ( ungefär 1 minut efter att vi sa det)
Stina: Men kan man blanda in olika årtal i tidningen då, om sånt vi vet om? (vi ska egentligen skriva en dagstidning under franskarevolutionen)
Julia: Frida!!! Jag bröt armen i morse, KOLLA (pyttelitet skrapsår på armbågen)
Tobbe: Äe Rikard, nu går vi och köper en ny studsboll.... Varfan kom den ifårn?! (jag tog en studsrunda med den)
Och mycket mycket mycket mer! Jag gillar sånna här dagar med skratt, nu ska jag sätta mog framför en brasa och fokusera på lustiga svenska ord.
Nice life to ya all

Inga kommentarer: