2009-01-22

Fall down, and we do it all again

Okej,i gårkväll så fixade jag till lite extra fina blåmärken på knäna tillsammans med Julia, Felle, Jessica och team ishockey. Detta skridsko åk gjorde inte lika ont i händer och fötter, kinder eller näsa, tempraturen låg faktiskt på nollan. Hockeyspelandet har sin egen historia, fast jag antar att om inte emil varit med mig Julia och Jessica, så hade antagligen team Felicia kört över oss ganska hårt, iallafall Pontus. Julia för sin del trilla ganska hårt på rumpan:
AHHHHHHHHHH! Ärligt, har jag någon rumpa kvar?!!!!!
Skratta så mycket att jag tror jag fixade till någon magruta eller två (man tränar faktiskt magmusklerna då man skrattar).
Nej nu ska jag rota i min garderob, jag älskar att ha sovmorron 4 gånger i veckan.
Nice life to ya all





So random

Inga kommentarer: