2009-01-26

Fort, gräv dig en grop

Seg dag, ännu segare kväll. Osreiös träning, vilket är ljuset för denna dag.
Jag är så otroligt pepp på göteborg så att det inte finns! Fast, jag kommer inte kunna spendera så mycket som jag egentligen vill... Jag måste skaffa mig ett jobb, men tror dock jag är för lat för det tyvärr. Sorgligt, och därför jag får skylla mig själv för att det inte kommer in extra cash. Funderar ändå att göra Julia sällis på posten till sommaren, men det kanske är jobbigare än vad jag tror, äh jag orkar ingentingen för tillfället. Jag är så lat lat lat lat lat lat, nya hitten som kommer på mixmegapol, det ska jag se till ehe, jag är tråkig jag vet...

Nu ska jag hopp in i duschen och se klart 2 and a half men


Nice life to ya all




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, jag har svårt att sluta skratta

Inga kommentarer: