2009-01-08

Wait I'm wrong, I could do better than this

Blev ännu en fika på Nilssons idag, denna gång med Julia och inte Hänabanana. Ännu en dag med "killsnack" och fan vad de styr ens liv, vilket är sjukt. Det är en slags ond cirkel, antingen vet man direkt, eller så är det inte helt klart. Hanna vet iallfall vad jag snackar om, och jag kan nog hålla med henne, jag tänker allderles för mycket... Äh nog om det, ska försöka vara snäppet duktigre denna termin med skolarbetet. Så, ska öppna matte boken och räkna någon sida och kanske till och med ägna någon minut åt svenska referatet. Fast svenskan vet jag inte kommer bli av, är några hundra snäpp kompliserat.
Ber en bön över att mina basiller åker ut näsan så jag kan börja träna igen, värsta på hela året! Förkyldningsperioden kallar jag den, man är varken sjuk eller frisk vilket sucks big time!
Grattis Filip! 17 år inte illa








Inga kommentarer: