2009-01-24

" Vi ska singa singstar"

Tog mig äntligen i kragen igår, kameran var framme under skoldagen och det känns riktigt skönt att ha lite nya bilder! Får se om internet samarbetar, så kanske vi kan se ett par snygga suddiga bilder från våran o så seriösa skoldag. Iallafall så slutade skoldagen med idrott som vanligt, träning och ett lasergame spel. Go Green vann, och jag var för en gångs skull med i vinnar laget. Efter att ha hoppat lite på dansmattan så rörde sig benen mot norrtorn och summetumme, dock spendera inte supertrion allt för mycket tid med varnadra, Mattais fan skulle med ishockey pojkarna. Gick sedan från Svalliden mot Hanna och Catrin och spendera natten där, och jag fick ha ett eget täcke, sug på den du catten, haha!
Nu ska mina ben få försöka vila bort sig träningsvärken, den extermt jobbiga träningsvärken, innan jag invaderas av linn och line. Ska satsa på ett glassberg/banansplit blandning och singstar, det kommer låta så vackert vill jag lova er.
Nice life to ya all




vackert or what?



bilden talar för sig själv...






".. men ni är ju SP08A"





Inga kommentarer: