2009-01-17

Newton Faulker

Okej, resten av fredagen bestod av endast flams och tramas. Idrotten var ljuspunkten för hela dagen! Jag lyckades jaga fel personer(det var inte ens jag som jagade), lyckades skrämma själen ur Jelena, bli inlåst i bollskåpet med Rebecka och Julia, vinna fia med knuff tävling. Kan det bli mer lyckat? nej jag tror inte det. Dock lämna jag skolan med en bula mitt över ögonbrynet, inte fullt så lyckat, men vad gör man? Spendera resten av kvällen med en viss erik som lista ut att She's the man är min älsklingsfilm,men kan man replikerna så kan man. Iallfall, så är det bara två skivor kvar av OTH sesong 5, *snyft*, men jag har förlängt spänningen med att sitta i sekriteriatet. Lika kul som vanligt, och så for jag iväg på mitt röda hjärta för att få styrk av emil i bowling, jag lykades iallfall slå en strike. Morgon dagen bestär av minubuss åkning och match mot Kalmar, bäst för vädret att det blir varmare! Annars kommer det bli lite för kyligt på resan.
Nej, ska ta mig en titt på ännu ett avsnitt, och vara soffpotatis med mina systrar.
nice life to ya all



så kommer jag åka i bussen på måndag. haha
säger vi

Inga kommentarer: