2009-01-06

jag blev sugen på ris, koka?

Skridskoåkningen är framflyttad tills imorgon, trettondagscupen kom lite ivägen, men tur var väl det antar jag. Line, Catrin och jag satt och trängdes på läktaren i Oscars med tillräkligt många människor, det var nästan för trångt. Catrin hade varit där från nästan start till slut, sjuk som hon är. Men iallfall, AIK vann till slut, och kan ni gissa? Jag satt och pratade med prisutdelaren, lite smått coolt. Träffade även stina och fredrik i vimmlet, var ju inte igår söta räv? Anyway, då jag såg hur "gubbarna" värmde upp så blev jag blev extremt pepp på match. Fast får väl se hur det ter sig med min rinnande näsa, men som catrin sa : vi har ju tre matcher i helgen, så bara peppa på du!

Ganska lyckad avslutning för detta lov, inte för att jag är villig att börja igen. Känner redan hur man sitter på historia lektionen och räknar ner minuterna tills vi slutar. Har iallfall lyckats hitta mitt förbannade individuella val, och jag fick inte matlagning *massa gråt*. Får stå ut med två 50 poängs kurser resten av terminen, känns inte så lyckat. Största ångesten för teminen om jag säger så. Men, jag ska nog klara av det, positivtet är nytt för året.

nice life to ya all




Inga kommentarer: