2009-01-05

You fall in love, then you lose your head

Åh, det är fortfarande kallt, snön ligger fortfarande kvar, och jag måste fortfarande hitta någon som är villig att åka pulka med mig. Man blir glad om vädret är bra, så är det bara. Det behövs nu när skolan närmar sig med stormsteg. Om jag tänker efter, så har det här lovet gått till att inte gör ett skit. Med vissa undantag, men de flesta dagar har gått till att ligga hemma och fixera ögonen på TV rutan. Fast de dagrar då febern härjade måste räknas bort. Jag var iallfall ute och rörde benen igår, eller jag lämnade huset. Jag, summe, emil, pontus och adam smög in och kollade slutet av Rödsle dam cup i Oscars. Är vid sånna tillfällen jag önskar att jag var snäppet mer social under lovet, fast nu lär jag vara utvilad till tusen, något positivt.
För tillfället sitter jag och lyssnar på The Sounds låtar, igen. Är sjukt, men jag kommer ihåg förra våren med dom här låtarna (2008), ni vet man kommer ihåg hur man var, eller vad man gjorde då man lyssna på vissa låtar, och så kopplar man ihop det med händelser då man lyssnar på dom igen, sjukt. T.ex när man kunde börja gå ut och sitta på gräset under rasterna(vi satt för det mesta och sjöng fåglarna döva), eller när man kan lämna jackan hemma, eller då fräknarna bestämmer sig för att börjar synas. Lurar hjärnan lite, känns som det är vår ute,men så är det fullt med snö utanför fönstret. Blir förvånad om någon fattar vad jag pratar om.
Nice life to ya all




1
2
3
4

Inga kommentarer: