2009-01-03

"Hej, jag är Karolines mamma"

Björn Gustavsson och P.S I love you, tillsammans med grönsaker dipp och inte minst Julia. Så såg kvällen ut igår. I och med att Julia har vattendränkt sin mobil, tyvärr inte i toaletten, så är hon bortkopplad fårn omvärlden. Så hennes mamma fick ringa hem hit för att få tag i henne, vilket jag inte tror hon kommer göra igen. Mamma lyckades så klart missförstå allt, som vanligt. Så nu kan jag äntligen få säga: jag är inte förvånad! för en gångs skull är det ombytta roller...
Har kommit på ett nytt nyårslöfte som måste förska hållas, TA MERA KORT! Det är så sjukt kul att gå tillbaka och se hur allt och alla såg ut. I 6an så var kameran med vart jag än gick, på ett ungefär, och jag kan inte sluta skratta åt oss. Så ska be min kameratokiga syster om lite hjälp, om hon klarar av mig vill säga. Något mer som står på listan bland löfterna är gitarren, måste nog ta bort min lathet och börja anstänga mig lite smått och jag ska ha en chans att nå stjärnorna! Skämt o sido, jag ska inte nå sjärnorna.
Du var mitt misstag för 2008, och jag hoppas att jag var ditt för jag vill inte ha mer med dig att göra. Patetisk om inte annat, jag kan inte förstå vad jag såg? Nu är det verkligen over för min del, äntligen har jag "glömt" dig på ritkigt. Och det känns jäkligt bra om du ville veta, så gå och skjut dig eller något. För jag är förbannad och fri.

1 kommentar:

Anonym sa...

vem menar du ? :(