2009-01-14

Between the lines

"Ja må hon leva, ja må hon leva, jag må hon leeeeeeeeva ut i hundrade år. HURRA HURRA HURRA!" Detta måste nog vara en av de smartaste låtar som gjorts. Super stort grattis till 17 åriga Linn och Jelena, endast ett år kvar till det såkallade vuxenlivet. Vissa andra har cirka 9 månader kvar till det 17åroga livet, jag vill också vara ett tidigt barn. Anyway, jag kommer älska våra onsdagar, sovmorgon med endast 2 lektioner i släptåg. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det... Nämt att det blir en GBG resa 6-8 mars? Nu har jag dte iallfall, och jag sitter lite i en penga kris. Ska försöka spara detta studiebidrag så gott det går, och februaris med och sen spendera skiten i favorit staden. Ahh, låter ritkigt bra i mina öron. Känner på mig att det kommer gå på ett kick dit, och sen hokus pokus, så är det maj, vilket innebär Göteborgsfestivalen. Me likes Götet.
Just för tillfället har jag äntligen skrivit klart det smått svåra referatet, bara tyskan kvar. Fast den lär jag nog skippa om jag känner mig själv rätt. One Tree Hill sesong snurrar runt i DVDn, då kan man inte konsentrera sig på tyska. Nej ska nog bumsa ner i soffan och kolla in söta Jamie igen, förgrymmat söt unge.
Nice life to ya all

Inga kommentarer: